Welkom In Mijn Keuken


Gezellig, blij dat je er bent. Koken doe ik graag, experimenteren ook. Ik gebruik standaard recepten, eigen verzinsels en wat de koelkast en voorraad kast mij bied. Kijk, verzamel en probeer, vooral iets nieuws en niet onbelangrijk - geniet van de keuken en alles wat daar mee te maken heeft!

Smakelijk eten!

vrijdag 5 september 2014

De keuken......

Zoals bekend kunnen vrouwen ( over het algemeen) meer dan een ding tegelijk. Daarmee bedoel ik - gesprek met kind, aardappelen schillen en vlees braden en telefoon aannemen. Op een of andere manier zijn we zo flexible dat dit soort kunstjes vrouwen makkelijker afgaat dan mannen.

Wat niet kan is op twee plaatsen tegelijk zijn - en dat zou ik nou wel zo af en toe willen. Want de afgelopen week ben ik vaker van huis, dan thuis geweest. Mijn eigen keuken kwam er magertjes af - maar in veel keukens ben ik wel geweest. Op onderzoek uit dan wel.

Ik ben aan het zoeken naar en- verzinnen van, een nieuwe keuken. Want ik weet niet wat er tegenwoordig allemaal mogelijk is, vernieuwend is of zelfs beschikbaar is. En dat wil ik weten. Neen, ik ga mijn keuken (nog) niet vervangen. Dat wil ik pas als ik weet wat er is, waar ik het vinden kan en wat de mogelijkheden zijn. Ik ben aan het vooronderzoek bezig. En dat is LEUK!

Dat betekend wel, dat ik niet zo vaak aan mijn bureau heb gezeten dan ik gewend ben...en dat betekend ook dat ik minder spannende gerechten op tafel heb gezet waar ik wat over wil zeggen. Soms is zwijgen goud waard!

Ik ben ook het design programma van IKEA aan het uitproberen! En geloof me - daar is tijd voor nodig. VEEL tijd. Het is wel allemaal leuk, spannend, vermoeiend, VEEL en alles mogelijk.

Morgen ben ik weer in de gelegenheid om iets zinnigs te schrijven over een gerecht. Iets wat ik, als gevolg van vandaag, mee aan de slag ben gegaan.

Smakelijk voor straks en tot gauw!









3 opmerkingen: