Welkom In Mijn Keuken


Gezellig, blij dat je er bent. Koken doe ik graag, experimenteren ook. Ik gebruik standaard recepten, eigen verzinsels en wat de koelkast en voorraad kast mij bied. Kijk, verzamel en probeer, vooral iets nieuws en niet onbelangrijk - geniet van de keuken en alles wat daar mee te maken heeft!

Smakelijk eten!

zaterdag 22 augustus 2015

Hier word ik niet blij van

Ik kon mijn oren en ogen niet geloven.

Dat mensen met een SLECHTE recensie dreigen - en zo KORTING afdwingen bij eetgelegenheden.

Het moet niet GEKKER worden.

Er ging een wereld voor mij open.

Wie verzint nou zoiets bizars?

Dan ben je toch niet goed bezig.
Crimineel noem ik dat.

Ja sterke woorden

Toch is het gewoon afpersing, JA afpersing!
Het zou strafbaar moeten zijn - of is het dat al?
Je zou het haast niet zeggen.

Ach mensen toch, hoe laag kan je zinken?

Ik ben een poos geleden beginnen om op een recensie site opmerkingen te plaatsen over restaurants, hotels of anders.
Gewoon, omdat het nuttig is voor bedrijven te weten hoe mensen hun verblijf of anders ervaren.

Ik kan me niet heugen dat ik zwaar kritische opmerkingen heb geplaatst. Meestal is het toch GOED of GEWOON Goed. Of zelfs bij sommige ERG GOED!

Er zijn weinig bedrijven of plekken waar wij komen die als SLECHT in ons boekje staan- als het echt er zo uitziet of naar neigt, dan gaan we weg. Zonder wat te gebruiken of verblijven.
Dat is de keus die wij en IEDEREEN heeft. De aankomst alleen al geeft al een beetje aan of je welkom bent of niet. Jouw glimlach kan het ijs ook breken.

Ziet een eet gelegenheid er niet goed uit- stap dan op eigen risico binnen.
Ziet het er goed uit maar ben je toch teleurgesteld - ZEG HET DAN, en netjes kan ook!

Wij hebben nu al twee keer meegemaakt dat als een gerecht oprecht in alle opzochten teleurstelde of niet aan de verwachtingen voldeed - dat het van de rekening geschrapt werd. een keer in Italiƫ en een keer hier in Nederland. Ja, het kan echt. Een ondernemen wil toch dat zijn klanten terug komen- met meer. Ons eerlijkheid en de opmerkingen werden gewaardeerd.

Dus, nu, hier vandaag wil ik een oproep doen - valt je maaltijd, kamer of afhaal tegen, of welke service dan ook tegen wees oprecht en eerlijk tegen diegene die hiervoor verantwoordelijk is. Ben je tevreden, blij en wil je dat delen- doe het dan ter plekke EN ben je geneigd- ook online. Je mag best kritiek uiten - maar wees er bedachtzaam in - en denk aan de schade die je aanricht als je alleen maar hard uithaalt. Je bezoek is een van velen. Het gaat niet altijd fout.

Opbouwende kritiek is gezond. Daar leren mensen van.


Hehe, dat moest ik eventjes kwijt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten