Welkom In Mijn Keuken


Gezellig, blij dat je er bent. Koken doe ik graag, experimenteren ook. Ik gebruik standaard recepten, eigen verzinsels en wat de koelkast en voorraad kast mij bied. Kijk, verzamel en probeer, vooral iets nieuws en niet onbelangrijk - geniet van de keuken en alles wat daar mee te maken heeft!

Smakelijk eten!

vrijdag 1 april 2016

Asia week

Lekkere smaken uit Asia de komende week. Fris, smaakvol en laat een wens naar vakantieoorden als nasmaak achter.

Waar mogelijk maak ik mijn eigen kruidenpastas en mengsels. Dan even 'aanbakken' zodat de geur en smaken mengen met elkaar en helemaal los komen.

Een beef curry voor maandag en een maaltijd soep- Laksa voor donderdag.


Bestellen kan voor maandag tot zondagavond 22:00 en voor de Laksa tot woensdagavond 22:00

Bestellingen voor beide dagen kunnen ook samen gemaakt worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten