Welkom In Mijn Keuken


Gezellig, blij dat je er bent. Koken doe ik graag, experimenteren ook. Ik gebruik standaard recepten, eigen verzinsels en wat de koelkast en voorraad kast mij bied. Kijk, verzamel en probeer, vooral iets nieuws en niet onbelangrijk - geniet van de keuken en alles wat daar mee te maken heeft!

Smakelijk eten!

zaterdag 19 maart 2016

Het menu samenstellen- week 12!

Weer een weekje voorbij- een paar blije mensen die hebben genoten van hun rode linzen soep en maandag de kippenkluifjes.

Het was even aanpoten omdat wij er een paar dagen uit waren geweest- weg van huis en haard, zeg maar.

Heerlijk toerist spelen in eigen land. Mooie plekjes bezoeken. Ja, echt waar, wat is Nederland toch prachtig. Wij kiezen de kleine weggetjes- en dan struikel je wel eens over een pareltje van een terras of eetgelegenheid die je anders mis zou rijden. Klein, kneuterig of onverwachts modern. Weggestopt in een mooi klein dorpje ergens onbekend.

Lokale lekkernijen proeven. Ook zoiets leuks. Ik ga er wat meer aandacht aan besteden volgende keer. Nu moet ik er alles aan doen om te denken - waar waren wij ook al weer.

Maar enfin, de week was behoorlijk vol - en wat betreft thuis tijd- erg ingekort. Weinig tijd om veel voor te bereiden. Toch is het mij gelukt. Wat ook even tegen zat was mijn computer- maar ook dat probleem is mooi opgelost ( met dank aan Peter).

Het mooie weer zit eraan te komen- daar waren wij afgelopen week wel getuigen van. Toch blijft er een fris windje waaien. Dus komende week een paar gerechten waar je warm van wordt.

Ik zou zeggen - zeg het voort! Deel het nieuws en geniet van wat komen gaat- elke dag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten