Welkom In Mijn Keuken


Gezellig, blij dat je er bent. Koken doe ik graag, experimenteren ook. Ik gebruik standaard recepten, eigen verzinsels en wat de koelkast en voorraad kast mij bied. Kijk, verzamel en probeer, vooral iets nieuws en niet onbelangrijk - geniet van de keuken en alles wat daar mee te maken heeft!

Smakelijk eten!

woensdag 9 maart 2016

Een diner bon

Het kan niet mooier

Het kan niet leuker

Vandaag een kookdag

Er komen vrienden mee eten vanavond

Hapjes

Courgette en venkel soep

Bouef Bourguignon

Bloemkool rijst

Wortelstick en boontjes

Kruimaardappel

Bladerdeeg bakjes met gekruide appelschijfjes met citroen creme

Het wordt een waar feest vanavond

Er zijn twee vriendinnen jarig- beide op de zelfde dag

Ze hebben van ons een DINER BON gekregen

Vanavond komen zij en hun echtgenoten die bon inwisselen

Ik heb er ZIN in.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten