Welkom In Mijn Keuken


Gezellig, blij dat je er bent. Koken doe ik graag, experimenteren ook. Ik gebruik standaard recepten, eigen verzinsels en wat de koelkast en voorraad kast mij bied. Kijk, verzamel en probeer, vooral iets nieuws en niet onbelangrijk - geniet van de keuken en alles wat daar mee te maken heeft!

Smakelijk eten!

zondag 13 maart 2016

Ik zet voort

Eind vorig jaar maakten ik kennis met 'thuis afhaal maaltijden'. Ik had er wel wat over gehoord maar begreep het concept niet helemaal.

Nu wel.

Leuk zeg.

Ik kook (HEEL) graag.

Nu kan ik mij helemaal uitleven door vernieuwende gerechten te koken en die te delen met anderen.

Het loopt nog niet hard hoor- ik ben rustig aan begonnen. Wil even mijn weg hierin vinden.

Na de 'proef pauze' heb ik besloten wat meer energie hierin te steken. Ik ga door!

Ben nog wel zenuwachtig als mensen eten op komen halen- is het wel wat ze ervan veerwachten? Dat soort gedachten vliegen door mijn hoofd.

Nu ga ik ervoor- meer proeverijen voor mijn man - die kan zich daar helemaal in vinden.

Het menu voor week 11 is al online op mijn Facebook pagina: Ik kook graag !

Ook zal ik het hier plaatsen elke week.

Ken jij iemand in de omgeving van de Staart in Dordrecht of zo ie zo in Dordrecht- zou je de FB pagina kunnen delen. Of de link van deze blog doorsturen.

Het is spannend en uitdagend tegelijk. Daar houd ik wel van.

Fijne zondag en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten