Welkom In Mijn Keuken


Gezellig, blij dat je er bent. Koken doe ik graag, experimenteren ook. Ik gebruik standaard recepten, eigen verzinsels en wat de koelkast en voorraad kast mij bied. Kijk, verzamel en probeer, vooral iets nieuws en niet onbelangrijk - geniet van de keuken en alles wat daar mee te maken heeft!

Smakelijk eten!

zaterdag 27 februari 2016

Week 9 - het menu is alweer klaar

Mijn 3de week met het delen van mijn gerechten met anderen.

Wat leuk.

Nieuwe contacten en praatjes met nu inmiddels niet meer onbekenden.

deze week een kleine aanpassing.

Doordat ik een afspraak had staan even een aangepaste kookdag.

Dinsdag en donderdag sta ik in mijn keuken te kokkerellen voor wie wat wils.

Bestellen voor maandag 22:00 en woensdag 22:00

Afhalen tussen 17:00 en 18:00

Ik weet nu al dat ik extra soep moet maken.

Komt helemaal goed.

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend en tot de volgende blog Uit Mijn Keuken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten