Welkom In Mijn Keuken


Gezellig, blij dat je er bent. Koken doe ik graag, experimenteren ook. Ik gebruik standaard recepten, eigen verzinsels en wat de koelkast en voorraad kast mij bied. Kijk, verzamel en probeer, vooral iets nieuws en niet onbelangrijk - geniet van de keuken en alles wat daar mee te maken heeft!

Smakelijk eten!

vrijdag 19 februari 2016

Wat een voorpret

Wat een voorpret- er gebeurt hier van alles wat.

Gisteren een paar pannetjes soep de deur uit.

Vandaag koken voor vrienden - en meteen van de gelegenheid gebruik maken van foto's en proefrecepten.

Morgen uit eten - en nemen bijdrage aan maaltijd mee - weer een foto shoot moment.

Net allerlei losse recepten-blaadjes/ uitknipsels uitgezocht- wat heb ik toch veel keus en variƫteit aan smaken en verschillen. Heerlijk.

Nu keuzes maken - dat is lastig.

Voor de twee kookdagen heb ik al een keuze gemaakt- nu het uitwerken van de nieuwsbrief.

Gek genoeg - leer ik er elke dag meer bij. Nou ja is niet gek maar wel erg spannend en onthullend. Soms kijk ik echt op van mijn eigen kennis- en andere keren denk ik; 'Ohhhhh moet dat zoooo!'

Geweldig.

En nu verder wat de klok tikt.

Groetjes vanuit mijn keuken..... want Ik Kook Graag in Mijn Keuken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten