Welkom In Mijn Keuken


Gezellig, blij dat je er bent. Koken doe ik graag, experimenteren ook. Ik gebruik standaard recepten, eigen verzinsels en wat de koelkast en voorraad kast mij bied. Kijk, verzamel en probeer, vooral iets nieuws en niet onbelangrijk - geniet van de keuken en alles wat daar mee te maken heeft!

Smakelijk eten!

woensdag 14 januari 2015

Welkom: In mijn ( nieuwe) Keuken


Nou daar is het dan, de nieuwe keuken. In ieder geval een stukje ervan. Geleidelijk aan wen ik aan de indeling, waar ik spullen het beste kan bergen en hoe schitterend het allemaal is.

Er is al gebakken in de oven, met vrienden ge-lunched, van een avondmaal genoten en ik geniet er in stilte elke ochtend van een kopje thee en twee sneetjes toast.

Het is mijn bedoeling om hier heerlijke gerechten voor te bereiden, te experimenteren, te genieten en deze te delen met jullie.

Ik moet alles ( vooral mijn dagindeling) nog op een rit krijgen - en vandaag de aansluiting op Internet maakt plaatsen van artikelen en stukjes ook toegankelijker dan door gebruik van mijn telefoon.

Ik hoop jullie hier vaak te treffen. Het is nu even tijd voor een koffie en een lekker vers koekje van eigen deeg.

Tot later




1 opmerking: