Welkom In Mijn Keuken


Gezellig, blij dat je er bent. Koken doe ik graag, experimenteren ook. Ik gebruik standaard recepten, eigen verzinsels en wat de koelkast en voorraad kast mij bied. Kijk, verzamel en probeer, vooral iets nieuws en niet onbelangrijk - geniet van de keuken en alles wat daar mee te maken heeft!

Smakelijk eten!

zondag 1 mei 2016

Het is mei- ja nu al.



Zondag 1 mei. De geboortedag van mijn moeder ( en nog vele duizenden anderen). Hopelijk begint de lente nu wat houvast te krijgen.

Het was een gebroken week met Koningsdag zo tussendoor. En nu weer een week met themas die allen wel op welke manier dan ook - dicht bij in ons hart liggen.

Wel raar dat Hemelvaartsdag op Bevrijdingsdag valt. Een dubbelfeest eigenlijk - maar toch anders.

Er komt maar een maaltijd Uit mijn Keuken deze week. Alleen op maandag. En wat voor een maaltijd. Chicken Tikka Masala. Ben je niet op vakantie- dan krijg je hier wel een vakantiegevoel van.

Geniet van deze vakantieweek en van elke dag iets moois.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten