Welkom In Mijn Keuken


Gezellig, blij dat je er bent. Koken doe ik graag, experimenteren ook. Ik gebruik standaard recepten, eigen verzinsels en wat de koelkast en voorraad kast mij bied. Kijk, verzamel en probeer, vooral iets nieuws en niet onbelangrijk - geniet van de keuken en alles wat daar mee te maken heeft!

Smakelijk eten!

donderdag 16 oktober 2014

Mee genieten van smaken, gerechten en ideeën.

Nou, dat was even een nodige pauze. Wat hebben we het druk gehad de afgelopen paar maanden.

En nu zit onze 'zomervakantie' erop, zijn wij helemaal bijgetankt en gaan we enthousiast de uitdagingen van het leven weer tegemoet.

Ik ga de komende weken een keuken ontwerpen - ja inhoudelijk! Hoe ziet een droomkeuken eruit? In ieder geval hoe zou een keuken eruit moeten zien op de locatie waar ik het voor ga ontwerpen- die alle wensen eer aan doet? Dan heb je te maken met ruimte, indeling, budget, gezinssituatie en mogelijkheden. Al die elementen plus de wensen moeten in goed harmonie samen komen. Er zal vast wel een compromis hier en daaraan te pas komen. Ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien- en of ik aan alle wensen kan voldoen?

Waar ik ook mee bezig ben is een 'omdenken' van gerechten en eetgewoontes. Doe ik het wel goed? Kan het beter? Weet ik de juiste balans te vinden?

Waar ik óók mee bezig ben is: Wat heb ik geleerd, geproefd en onthouden van de smaken op Tenerife? Hoe bijzonder waren die en wat is mij het meest bijgebleven van de gerechten?

Dus, genoeg informatie, materiaal en schrijfstof om daar de komende tijd over te schrijven, mijmeren, discussiëren en beslissen.

Om nog een 'dingetje' af te ronden - ik heb een Facebookpagina ook 'In mijn Keuken' getiteld. Daar was ik met een actie bezig - 100 Likes dan een kookboek verloten. Nou - er zijn nog geen 100 LIKEs maar ik ga toch mijn trouwe volgelingen belonen met het verloten - of er nou 100 LIKES zijn of niet!

Op maandag 27 oktober gaan alle namen die nu al geregisterd staan - met de namen die er eventueel bij komen tussentijds - de blender in.! Daarna zal ik op de Facebook pagina bekend maken wie het book heeft gewonnen. Wil je meedoen en heb je de pagina nog niet een


gegeven - nu is je kans! Doe mee als je ook een kans wil hebben om dit kookboek toe te voegen aan je collectie.


De blender staat klaar!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten