Welkom In Mijn Keuken


Gezellig, blij dat je er bent. Koken doe ik graag, experimenteren ook. Ik gebruik standaard recepten, eigen verzinsels en wat de koelkast en voorraad kast mij bied. Kijk, verzamel en probeer, vooral iets nieuws en niet onbelangrijk - geniet van de keuken en alles wat daar mee te maken heeft!

Smakelijk eten!

vrijdag 3 oktober 2014

De snelle hap

De komende 10 dagen ga ik mij verdiepen in de keuken op Tenerife.

Nou heb ik dat eerder gedaan maar niet met de bedoeling om de informatie te delen met derden.

Gekgenoeg gezegd, nu vallen ook meer dingen op.

Gisteravond zijn we aangekomen - en na de koffers en auto geregled te hebben sprinten wij richting een supermarkt die wij al wisten te vinden langs de ( enige) 'rijksweg'. Nog geen 10 minuten bij het vliegveld vandaan.

Snel wat spullen pakken- ja wat is snel als je niet weet waar alles staat? Dus met winkelwagentje langs de schappen en onbekende verpakkingen bestuderen voor iets voor een snelle hap.

Het werd een bijzondere maaltijd maar wel lekker. Het was al laat dus wilde ik geen poespas - snel in de pan en op het bord. Uit de vriezer haalde ik een zak bevroren paddestoelen. Alle soorten en maten. Een beker créme fraîsche, ravioli, en voor manlief vacuümverpakt kant en klare spare ribs. 

Zoals ik al aangaf - een bijzondere samenstelling. Fles wijn erbij ( dan smaakt alles lekker toch?) en een voorraad water. Kleine pistolets, stuk geitenkaas, abrikozen jam en Omega3 margarine. Ja ontbijt moet ook nietwaar? Morgen kijken we we verder. Nu in ieder geval wat in huis om de hongerige maag te vullen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten