Welkom In Mijn Keuken


Gezellig, blij dat je er bent. Koken doe ik graag, experimenteren ook. Ik gebruik standaard recepten, eigen verzinsels en wat de koelkast en voorraad kast mij bied. Kijk, verzamel en probeer, vooral iets nieuws en niet onbelangrijk - geniet van de keuken en alles wat daar mee te maken heeft!

Smakelijk eten!

woensdag 20 augustus 2014

Welkom, In Mijn Keuken

Koken begon voor mij toen ik een jaar of 10 was. Eerder was ik wel al vaak in de keuken te vinden maar echt koken en bakken begon toen ik in de leeftijd van dubbele cijfers belandde. Voor 85% van de tijd vind ik daar ook rust, ontspanning and niet onbelangrijk - beleef ik plezier in wat ik daar doe.





Ik kan moe de keuken in lopen aan het eind van een lange drukke dag en opeens vernieuwde energie
vinden. Een enkele keer kies ik ervoor om een ander voor mij te laten koken - dan zit er heel eventjes geen 'vut' meer in en is de vlam gedoofd. En dat anders kan zijn mijn echtgenoot, vriendin of een kok ergens in een restaurant die ook een passie voor de keuken heeft. Het geeft mij ook veel voldoening om de gerechten van anderen te proeven.



Doet je ook mee met
deze loting?
Ga naar:
In mijn keuken


Door aan deze Blog te beginnen geef ik aan een grote wens toe - mijn verzinsels, plezier, avonturen en opgedane ideeën te delen.


Op Facebook plaats ik ook recepten en berichten - dus daar ben ik ook te volgen.


Om aan dit avontuur vooraf al een leuke actie te plakken - bij de eerste 100 LIKES op mijn pagina op Facebook - verloot ik het kookboek

Het Voedselzandloper Kookboek, van Pauline Weuring!




Zodra de 100ste LIKE binnen is gaan alle namen in de blender - en komt er vast een naam uit - misschien die van jou!

Ik hoop dat iedereen die en bezoek brengt In Mijn Keuken - het als een waardevol, leerzaam en gezellig uitstapje ervaart.

Veel kook plezier.












3 opmerkingen:

  1. Leuk Anita ik hoop er veel van te leren

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je bent welkom Mieke en leuk om mijn keuken ideeën met je te delen.

      Verwijderen
  2. Wauw wat gaaf zeg...weer een kei leuke Blog om te lezen en wat van te leren.
    X Veronique

    BeantwoordenVerwijderen