Welkom In Mijn Keuken


Gezellig, blij dat je er bent. Koken doe ik graag, experimenteren ook. Ik gebruik standaard recepten, eigen verzinsels en wat de koelkast en voorraad kast mij bied. Kijk, verzamel en probeer, vooral iets nieuws en niet onbelangrijk - geniet van de keuken en alles wat daar mee te maken heeft!

Smakelijk eten!

zondag 23 augustus 2015

Zo af en toe- als ik eraan toe kom en waardevol vind

Dit doe ik normaal gesproken nooit maar ik kan het echt niet laten. Ik ga reclame maken voor een restaurant waar wij nu op korte termijn twee keer hebben gegeten en de bediening, het eten en de sfeer ZO goed was, dat ik het even kwijt wilde. Misschien ga ik het wel vaker doen- dat beloof ik niet maar de kans zit er wel in natuurlijk. en waarom ook niet- dit is een Eet blog!

Het eerste weekend in juli gaan wij ( manlief en ik) met een stel vrienden toerist spelen in eigen land. Per koppel, om de beurt, kiezen wij een plekje waar wij 3 dagen, twee nachten kunnen logeren.

Inhoudelijk moet het een weekend zijn van:
Plezier met elkaar
Lekker eten
Goed slapen
Mogelijk omgeving verkennen
Aanwezigheid van diverse terrassen
Winkelen
Fietsen/wandelen
en wat we niet in handen hebben - het weer
( maar desondanks het weer hebben we toch wel pret)

We, de groep zijn voor de helft de 60 net gepasseerd en de andere helft tja, die moeten het nog ondervinden.

We hebben dus behoorlijk al wat levenservaring. Ook hebben we de nodige klappen geïncasseerd maar ook de vreugdevolle momenten en gebeurtenissen zijn ons niet voorbij gegaan.

Wij zijn levensgenieters.

Met deze activiteit komen wij nog eens ergens. Het begon met een Waddenloop excursie. Dat zou ons nu waarschijnlijk niet meer lukken - maar ja, dat hoeft ook niet.

Wat wel telkens lukt, is heel lekker eten, lekker eten, mwha eten en zozo eten.

Afgelopen juli was het HEEL lekker eten.

In Buren.

In Hotel restaurant De Prins.

En dat resulteerde in een tweede bezoek vorige week. Met andere vrienden die wij graag deze ervaring mee wilde delen. En we waren WEER niet teleurgesteld. Integendeel. Soms ga je wel eens terug en dan valt het tegen.

Maar nu niet. En deze keer besloot ik om een recensie te schrijven. Dat verdiende deze ondernemers en hun personeel vond ik.

Dus bij deze. Zijn jullie in de buurt van Buren en wil je een zeer waardevolle eetervaring?
Ik zou zeggen - loop er binnen! De ontvangst is hartelijk, de ambiance ook. Buiten zitten ook mogelijk. De kaart in een leuke vorm en inhoudelijk erg goed. Iets voor elk en anders zorgen ze wel voor iets passends. Dat weet ik zeker. 

Hier waar de klant geen prins is maar een KONING!

Wil je de naam nogmaals? Hier is de link - Hotel Restaurant de Prins, in Buren.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten