Welkom In Mijn Keuken


Gezellig, blij dat je er bent. Koken doe ik graag, experimenteren ook. Ik gebruik standaard recepten, eigen verzinsels en wat de koelkast en voorraad kast mij bied. Kijk, verzamel en probeer, vooral iets nieuws en niet onbelangrijk - geniet van de keuken en alles wat daar mee te maken heeft!

Smakelijk eten!

donderdag 22 februari 2018

Sinas cake van Cookist

Soms kom je wel eens wat tegen. En dat gebeurde gisteren op mijn kookpagina. Een recept via de pagina Cookist.

Een taart die je in de mum van tijd klaar hebt. Nou dat mum van tijd neem ik altijd met een korreltje zout maar de taart recepten zelf zien er meestal wel aantrekkelijk  uit. Toch heb ik niet altijd de ruimte om er meteen wat mee te kunnen.

Vandaag besloot ik om dat wel te doen. Vanochtend vroeg even sinaasappelen gehaald bij de lokale Turkse supermarkt Avantage ( dus niet biologisch voor zover ik weet)! En ik ben aan de slag gegaan.

Alle ingrediënten eerst afgewogen en klaar gezet. Ja, dan is het een appeltje eitje.

Sinas cake ( link naar video)
2 kleine of 1 grote sinaasappel

120 ml melk

200 gram suiker ( ik vond het ietsjes zoet voor mijn palet)

3 eieren

300 gr bloem

16gr bakpoeder


Maak sinaasappel schoon. Snij top en onder kant eraf. De rest in kleine stukjes.
Maal fijn in keuken machine. Voeg daarna suiker en melk toe. Mix tot goed opgenomen.
Voeg eieren toe. Mix even en dan bloem met bakpoeder. Zorg dat bloem goed gemengd wordt.
Beslag moet wel luchtig zijn maar draai niet te lang. Anders wordt de taart wat klef.
Giet in springvorm en bak op 165 voor ons 45 minuten. Gebruik naald en controleer op gaarte.
Koel af en besprenkel met poedersuiker. Smakelijke hap voor bij de koffie/thee of als dessert.

Ik heb een theelepel kardemom toegevoegd omdat ik daar nou eenmaal van hou vooral bij sinas en citroen gerechten.

6 opmerkingen:

  1. Ik wil de heer Dalton waarderen omdat hij mij een lening heeft gegeven ter waarde van 43000 EUR. als u vandaag een dringende lening nodig heeft, laat u dan niet oplichten en vraag een echte lening aan via email: diamondloans24@yahoo.com whatsapp: +16613814014

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo
    Ik wil dat je weet dat we gerenommeerde hackers zijn die met succes lege ATM-kaarten hebben gehackt die geld kunnen opnemen bij elke geldautomaat waar ook ter wereld. Dit werd mogelijk gemaakt door nieuwe software genaamd "TYUPKIN", die is uitgevonden door mijn team van technische hackers. Nadat we deze kaart hebben ontwikkeld, verspreiden we deze om het leven van mensen te verbeteren en hen een betere levensstandaard te geven. Deze kaarten waren geladen met $ 600.000 USD per stuk en we hebben een beperkte voorraad. Deze kaarten zijn van jou als je voldoet aan de criteria die erin staan. Neem contact met mij op via darkerwebcoinbase@gmail.com om door te gaan met de levering van deze gehackte ATM-kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo

    Heb je een lening nodig? Hoeveel heeft u nodig en hoe lang duurt het voordat ik dit bedrag terugkrijg?

    Wachtend om u te lezen op het volgende adres als uw verzoek echt serieus is:

    e-mail: jopie.mandemakers@financier.com

    WhatsApp: +31687941330

    Met vriendelijke groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo, ik ben een persoon die vooraf gratis internationale leningen aanbiedt. Met een kapitaal dat zal worden gebruikt om leningen tussen individuen op korte en lange termijn te verstrekken, variërend van 2.000 € tot 2.000.000 € voor alle serieuze mensen die echt in nood zijn, is het tarief

    rente bedraagt ​​2 à 3% per jaar. Neem contact met mij op voor een snel en betrouwbaar krediet!

    E-mail: jopie.mandemakers@financier.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Do you need a quick long or short term Loan with a relatively low interest rate as low as 3%? We offer business Loan, personal Loan, home Loan, auto Loan, student Loan, debt consolidation Loan etc.. no matter your credit score.
    Personal Loans (Secure and Unsecured)
    Business Loans (Secure and Unsecured)
    Consolidation Loan and many more.

    Contact US for more information about Loan offer and we will solve your
    financial problem. contact us via email: muthooth.finance@gmail.com
    Phone number: +917428831341 (Call/What's app)

    BeantwoordenVerwijderen